• İletilerinizde "teşekkür" ifadeleri yasaktır. Lütfen teşekkür ederim ... vb ifadeler kullanmayınız.Teşekkür etmek istiyorsanız ilgili iletinin altında yer alan "beğen"ebilirsiniz.

10. sınıf zorunlu ve seçmeli tarih sınavlarını aynı gün yapabilir miyiz?

Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
107
Beğeniler
8
Puanları
18
#1
1. derste zorunlu tarihi 2. derste seçmeli tarih sınavını yapabilir miyiz acaba?
 

Yorgun

Veziri Azam
Yönetici
Vezir-i Azam
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
13,883
Beğeniler
11,874
Puanları
113
Web sitesi
www.tarihsinifi.com
#2
İKİNCİ BÖLÜM
Sınavlar
Yazılı ve uygulamalı sınavlar
MADDE 45- (1) İKİNCİ BÖLÜM
Sınavlar
Yazılı ve uygulamalı sınavlar
MADDE 45- (1)
g) Bir sınıfta bir günde yapılacak yazılı ve uygulamalı sınavların sayısının ikiyi geçmemesi esastır. Ancak zorunlu hâllerde fazladan bir sınav daha yapılabilir.
sanırım bu madde dışında bağlayan başka bir hüküm yok
 

kLbk

Acemi Üye
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
49
Beğeniler
7
Puanları
8
#3
Arkadaşlar sizlerin okuluna yazı gelmedi herhalde. Bize bayram öncesi bir yazı geldi ve içeriğinde 9-10 ve 11. sınıflarda okutulan tüm seçmeli derslerin normal derslerle bir ders gibi sayılması ve aynı yazılı notunun girilmesi gerektiği vardı. Yani 4 saatlik olarak görüp, 3 sınav yapacağız.
 

kibela24

Veliaht
Yönetici
Veliaht
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
7,974
Beğeniler
86
Puanları
48
#4
oyle bır yazı gormedık ...ne zaman geldı
 

kLbk

Acemi Üye
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
49
Beğeniler
7
Puanları
8
#5
Bayramdan yaklaşık bir hafta önce geldi. Tüm seçmeli dersleri içine alan bir yazıydı. Ve biz tarih ve Seçmeli Tarih derslerinde aynı yazılı, aynı performans, aynı proje ödev notlarını gireceğiz. Sizlerde İl Milli Eğitim Müdürlüklerine bu durumu sorabilirsiniz.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

kibela24

Veliaht
Yönetici
Veliaht
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
7,974
Beğeniler
86
Puanları
48
#6
Ben bırkac farklı ıllere sordum arkadaşlara onlarada gelmedı.

Yazın neden ayrı sınav yapılacak dıye degıştırdıler ...Bazı okullar ayrı sınav yaptı bıle.....


Eskı halıne dondu..
 

komexfer

Acemi Üye
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
49
Beğeniler
39
Puanları
18
#7
10.sınıf tarih zorunlu ve seçmeli aynı gün yapılır

Arkadaşlar ,bayramdan önce bize de geldi bu konuda bir yazı fakat iyi inceleyiniz.müdür bey beni çağırdı ve orada yazanlara göre dedi 10.sınıf seçmeli tarih,seçmeli coğrafya,seçmeli dil ve anlatım,edebiyat derslerinin sınavları ayrı yapılır diyor dedi. biz o şekilde tüm ortak sınavları planladık ve yapıyoruz. 9.11.ve 12.sınıf seçmelileri bir tek ders gibi düşünülür diyor.(Ordu )
 

kibela24

Veliaht
Yönetici
Veliaht
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
7,974
Beğeniler
86
Puanları
48
#8
Yazın haftalık ders cızelgelerının oldugu bolumde ayrı sınav yapılır dıye not dusuruldu...


Yenı yazı ne zaman geldı.....


Diğer illerede mı geldı..

Yorgun hocam sızın okulda nasıl yapılıyor
 

kLbk

Acemi Üye
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
49
Beğeniler
7
Puanları
8
#9
Böyle bir durum olabilir mi?10. sınıf hariç tüm seçmeli derslerin birleştirilmesi durumu saçma değil mi? 10. sınıfın ne ayrıcalığı var. Bizim ilde gelen yazıda sınıf sınıf ayırmamışlar genel bir ibare vardı. Ve bizde ona göre sınavı birleşik olarak yaptık. Evet sene başında ayrı plan yapmıştık fakat gelen yazı ile bu şekilde uyguluyoruz. ( Kocaeli )
 

komexfer

Acemi Üye
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
49
Beğeniler
39
Puanları
18
#10
arkadaşlar bize gelen resmi yazıyı yeniden açıklayayım. diyor ki yazı ,10.sınıf seçmeli tarih,seçmeli coğrafya,Seçmeli dil ve anlatım ,seçmeli Edebiyat sınavları ayrı ayır yapılır .bunun dışındaki sınıflardaki seçmeliler eski uygulamya göre yapılır. örnek , 11.sınıf seçmeli tarih sınavları bazı sınıflarda 2 saat,bazılarında 4 saat bunları birleştiremezsiniz zaten tabi ki ayrıdır. yani 4 saatin ikisi zorunlu diğer ikisi seçmeli olmadığından 3 sınav üzeriden yapılıyor burda sorun yok. 12.sınıf Çağdaşda da aynısı ama 10.sınıf seçmelileri farklı sayın hocalarım. nedeni ise aynı içerikli bazı derslerin hem zorunlusu hem de seçmelisi aynı sınıflarda okutuluyor. örnek tarih.Dil ve Anlatım,Coğrafya.Edbeiyat ;işte tam burada sınavın yapılış sayısı kaç olacak sorusu soruluyor. geçen yıla kadar birleştirilerek yapılıyordu ama bu yıl bayradan önce gelen yazıya göre ayrı ayrı yapılacak diyor. ben okul zümre başkanıyım.tüm sınavları geçen yıla göre planlamıştım. müdür bey beni çağırdı ve Yukarda yazdığım derslerin seçmelileri iel zorunlularının sınavları ayrı ayrı yapılacak dedi ve ben yeniden sınav planlaması yaptım ve 10.sınıf seçmeli Tarih,Coğrafya,Dil ev Anlatım ,Edebiyat sınavlarını ayrı ayrı yapıyotuz.(ordu)
 

Yorgun

Veziri Azam
Yönetici
Vezir-i Azam
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
13,883
Beğeniler
11,874
Puanları
113
Web sitesi
www.tarihsinifi.com
#11
Acaba yazı gelen arkadaşlar yazıyı tarama veya fotoğrafını çekip gönderme imkanları var mı?
Bu arada biz mantığımızla hareket ettik...
 

komexfer

Acemi Üye
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
49
Beğeniler
39
Puanları
18
#12
Ben , bize gelen resmi yazıyı buradan paylaşacağım arkadaşlar.yarın boş günüm olduğu için okula gidemeyeceğim ama cuma günü paylaşırm...
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
107
Beğeniler
8
Puanları
18
#13
bugün idareyle görüştük.bizim okula o yazı gelmedi.sınavları ayrı ayrı yapacağız
 

dejavu1907

Acemi Üye
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
1
#15
Sayın Klbk Hocam, yayınlamış olduğunuz yönetmelik maddesinde mevcut durumu değiştiren bir durum görmedim. 14. maddede Müdür yardımcılarına hitap ediyor. Sınıf atlatma işlemi yaparken geçen seneki uygulama gibi tek ders olarak e-okul'a işleyin diyor. Kısacası 10 sınıf zorunlu ve seçmeli dersler bu sene ayrı ayrı dersler olarak değerlendirilecek.
 

Yorgun

Veziri Azam
Yönetici
Vezir-i Azam
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
13,883
Beğeniler
11,874
Puanları
113
Web sitesi
www.tarihsinifi.com
#16
bana ilgili yazıdaki 14.maddeyi yorumlayacak olan var mı ?
 

ilkker

Usta Üye
Katılım
9 May 2009
Mesajlar
353
Beğeniler
291
Puanları
63
Yaş
37
#17
Genelgenin tarihi eski hocam bu seneyi bağlamıyor.Geçen senelerde zaten biz bu dersleri tek ders gibi değerlendirip 3 sınav yapıp aynı notları girdik.Bu sene ise ayrı ayrı değerlendirilir diyor.Zaten bu seçmeli olayı saçma.Bütün sınıflarda bu dersleri zorunlu ve haftada 3 saat yap olsun bitsin.Milleti uğraştırmaktan başka bir işe yaradığı yok.
 

Yorgun

Veziri Azam
Yönetici
Vezir-i Azam
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
13,883
Beğeniler
11,874
Puanları
113
Web sitesi
www.tarihsinifi.com
#18
Genelge eski ama yazı yeni. İlgili yazidaki telefonu aradım. Başkasına yönlendirdi. O da bir başkasına. Son numara cevap vermedi. ..
 

ilkker

Usta Üye
Katılım
9 May 2009
Mesajlar
353
Beğeniler
291
Puanları
63
Yaş
37
#19
Çünkü kendileri de bilmiyorlar ne yapılacağını.Bizim müdür yeni sınıf geçme yönetmeliği ile ilgili bakanlıkta muhattap bulamıyorum diyor.En son hocam ben sizi arıycam diyorlarmış.Gerisi yok.Kervan yolda düzülür hesabı hep bakanlığın yaptığı şeyler.
 

Yorgun

Veziri Azam
Yönetici
Vezir-i Azam
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
13,883
Beğeniler
11,874
Puanları
113
Web sitesi
www.tarihsinifi.com
#20
Genel Müdürlüğümüze bağlı okulların haftalık ders çizelgelirinde uygulanmakta olan ortak ve seçmeli derslerin değerlendirilmesine yönelik duyuru.




Resmi yazı için
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
 
Üst Alt